У сучасних умовах модернізації система освіти в Україні, визначення нових завдань, пов’язаних із змінами у підготовці людини до життя і її практичної діяльності, зростає роль позашкільної освіти, тому вона виступає важливим фактором у реалізації дітей та підлітків як частини суспільства, як неповторної індивідуальності зі своїми творчими пошуками, поглядами, запитами, засобами та потребами самореалізації.
У вік інформаційних технологій, молоді не вистачає спілкування один з одним. Під час створення виробів власними руками, вихованці розширюють межі своєї естетичної сфери, вчяться «бачити» серцем, а отже здатні до подальшого систематичного саморозвитку.
Декоративно-прикладне мистецтво збагачує творчі прагнення вихованців перетворювати світ, розвиває нестандартність мислення, індивідуальність, вміння вдивлятися і спостерігати, а також бачити в реальних предметах декоративно-прикладного мистецтва новизну і елементи казковості. У процесі створення предметів прикладного мистецтва у вихованцях закріплюються знання еталонів форми і кольору, формуються чіткі і досить повні уявлення про предмети декоративно-прикладного мистецтва в житті.
Однією з головних задач гуртка декоративно-прикладного мистецтва є моральне і патріотичне виховання. Виховання любові до Батьківщини. При знайомстві вихованців з творами декоративно-прикладного мистецтва важливо знайомити з самобутньою творчістю і прикладним мистецтвом свого народу. У вихованцях проявляється інтерес, а це зароджується почуття любові до рідного краю, його історії, природі, праці людей. І від нас залежить, чи будуть наші діти любити свій край, розуміти його, тягнутися до нього, підтримувати, поважати і розвивати традиції.
У вік інформаційних технологій, молоді не вистачає спілкування один з одним. Під час створення виробів власними руками, вихованці розширюють межі своєї естетичної сфери, вчяться «бачити» серцем, а отже здатні до подальшого систематичного саморозвитку.
Декоративно-прикладне мистецтво збагачує творчі прагнення вихованців перетворювати світ, розвиває нестандартність мислення, індивідуальність, вміння вдивлятися і спостерігати, а також бачити в реальних предметах декоративно-прикладного мистецтва новизну і елементи казковості. У процесі створення предметів прикладного мистецтва у вихованцях закріплюються знання еталонів форми і кольору, формуються чіткі і досить повні уявлення про предмети декоративно-прикладного мистецтва в житті.
Однією з головних задач гуртка декоративно-прикладного мистецтва є моральне і патріотичне виховання. Виховання любові до Батьківщини. При знайомстві вихованців з творами декоративно-прикладного мистецтва важливо знайомити з самобутньою творчістю і прикладним мистецтвом свого народу. У вихованцях проявляється інтерес, а це зароджується почуття любові до рідного краю, його історії, природі, праці людей. І від нас залежить, чи будуть наші діти любити свій край, розуміти його, тягнутися до нього, підтримувати, поважати і розвивати традиції.