В Україні люди здавна мають тонке почуття прекрасного і потяг до мистецтва. А діти особливо розуміють красу і здатні творити вже в ранньому віці. Саме тому у комунальному закладі «Донецький Палац молоді «Юність» були започатковані гуртки декоративно-прикладного мистецтва. Тут діти в процесі занять розвивають мислення, зорову пам’ять, творчу уяву, художні здібності. Засвоюють графічне і живописне уміння, навики, вчаться спостерігати, аналізувати предмети і явища навколишнього світу. Завдяки заняттям у гуртках у дітей змалечку розвиваються такі риси як фантазія, уважність, акуратність, просторове та аналітичне мислення, дрібна моторика рук і головне — любов до творіння!
Метою занять є розвиток творчих здібностей, художнього смаку, розширення кругозору у дітей.

Ми прагнемо, щоб наші вихованці відчували і знали, що їхня робота недаремна і комусь потрібна, що вони своїми творами вносять у світ частку прекрасного.
Гуртки декоративно-прикладного мистецтва — це чудовий спосіб виховання в дітях почуття краси. Прекрасне — добрий помічник у процесі виховання дитини. Твори мистецтва допомагають дітлахам пізнавати життя людини і природи, розвивають не тільки зорове сприйняття, але і фантазію.

Бісероплетіння.

Одним з найпопулярніших у сучасний час видів декоративно-прикладного мистецтва є бісероплетіння. Оскільки бісероплетіння являється сферою мистецтва, то учні знайомляться на заняттях з основами загальної композиції, особливостями структури візерунку, формами і кольорами образотворчих мотивів в орнаментах, поняттями ритму і симетрії, видами візерунків, способами створення орнаментів.
На заняттях творчого об’єднання бісероплетіння використовуються різні методи навчання: словесні, наочні, практичні. Кожне заняття містить в собі теоретичну частину і практичне виконання завдання.

Теоретичні відомості — це пояснення нового матеріалу, інформація пізнавального характеру. Основне місце на заняттях приділяється практичним роботам: самостійному складанню схем, оформленню різноманітних виробів з бісеру, сувенірів.

Метою навчальної програми є формування компетентностей особистості в процесі опанування бісерного рукоділля.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

пізнавальна — ознайомлення з поняттями та знаннями, які стосуються бісероплетіння як одного з видів декоративно-ужиткового мистецтва;

практична — оволодіння уміннями та навичками виготовлення виробів з бісеру в різних техніках;

творча — розвиток творчих здібностей;

соціальна — виховання дбайливого і шанобливого ставлення до народних традицій, формування національної свідомості та естетичного смаку під час виготовлення різних виробів з бісеру, популяризація бісероплетіння.

Улюблена іграшка, найкращий друг, чудовий подарунок — це іграшка-сувенір створена власними руками. Іграшка-сувенір виготовляється з різних видів матеріалів та має різне призначення. Це іграшка-подарунок, сувенір, інтер’єрна, для подорожей тощо. Шити та конструювати такі іграшки ви можете навчитися на заняттях гуртка «Народна творчість».

Під час занять діти знайомляться з основами декоративно-ужиткового мистецтва, технічної творчості, моделюють та конструюють хутряні вироби; оволодівають поняттями, знаннями про матеріали й інструменти, знайомляться з техніками виготовлення сучасних ляльок та м’яких іграшок. Під час виготовлення ляльок-мотанок та писанок вивчають народні традиції. Юні майстри проходять довгий шлях від найпростіших хутряних сувенірів до надскладних іграшок, яким би позаздрили найбільші іграшкові фабрики та магазини.

Метою навчальної програми є формування компетентностей особистості в процесі опанування виготовлення іграшок-сувенірів.

Основні завдання полягають у набутті дітьми в процесі занять таких компетентностей:

пізнавальна — ознайомлення з історією виникнення народної іграшки, особливостями її виконання в різних регіонах України в різні історичні періоди;

практична — оволодіння технологією виготовлення різноманітних іграшок з різних за структурою та в обробці тканин, різних за складністю та призначенням ручних швів, способами оздоблення;

творча — розвиток художнього смаку, творчої уяви, фантазії, напрацювання індивідуального стилю роботи;

соціальна — виховання культури праці, дбайливого ставлення та пошани до народних традицій; професійне самовизначення; розвиток позитивних якостей особистості: працелюбності, наполегливості, відповідальності; сприяння самореалізації дитини в соціумі.
  • Фотографії
  • Відео
  • Наші досягнення
  • [2021] Дистанційне навчання під час карантину
  • Відео заняття
  • [2021] Завдання для вихованців гуртка на час локдауну
  • [2021] Роботи вихованців гуртка під час локдауну
  • [2021] Роботи вихованців під час локдауну
  • [2021] Дистанційні заняття квітень
  • [2021] Дистанційні заняття квітень
  • Набір 2021-2022
  • [2021] Завдання вихованцям на час карантину. Тема: Виготовлення брелоків до Halloween
  • [2021] Виконання завдань вихованцями гуртка
  • [2021] Дистанційні заняття листопад
  • [2021] Завдання вихованцям на період карантину. Листопад
  • [2021] Дистанційні заняття жовтень
  • [2021] Індивідуальні заняття. Листопад
  • [2021] "День збройних сил України"
  • [2021] "Новорічні свята"
  • [2021] Дистанційне навчання під час карантину
  • [2022] Виставка-конкурс "Листівка-валентинка"
  • [2022] Дистанційне навчання. Лютий
  • [2022] Дистанційні заняття. Березень
  • [2022] Флешмоб "Діти Донеччини за мир!"
  • [2022] Дистанційні заняття. Квітень
  • [2022] "Волонтерство"
  • [2022] "День пам'яті і перемоги над нацизмом у Другій світовій війні"
  • [2022] "Волонтерство. Травень 2022"
  • [2022] Дистанційні заняття. Травень
  • [2022] "Учасники онлайн-конкурсу "У вишиванці до Перемоги"
  • [2022] Дистанційні заняття. Серпень
  • [2022] Дистанційні заняття. Жовтень
  • [2022] Дистанційні заняття. Вересень
  • [2022] Дистанційні заняття. Листопад
  • [2022] Дистанційні заняття. Грудень
  • [2023] Дистанційні заняття. Січень
  • [2023] Дистанційні заняття. Лютий
  • [2023] Дистанційні заняття. Березень
  • [2023] Дистанційні заняття. Квітень
  • [2023] "Відкриті заняття. Травень"